Wordless Wednesday : Penyu

penyu

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 65 Comments

    1. Izzuddin Fauzi

      Let we swim tugather2…

    2. KiD

      you swim.. i swim.. u jump im jump! hehheee

      1. Aelfi

        i lemas,u lari

  1. titan

    mana dapat ni haa??

  2. nurmisnan

    lama tak tgk penyu.. nak sgt tgk penyu bertelur…

  3. kulanz

    Penyu jinak ni.. dah tak boleh pegi ke mana-mana 😀

      1. kulanz

        kena lepaskan tu bro.. kasihan dia 😀

  4. hatiputera

    apasal penyu bro keras jer kat atas kayu,,,bro awet ke?hahaha…my av block your domain cc images…

  5. chii

    salah letak..boleh hilang ni..eheh

    1. JebengOtai

      btul2..kene simpan nnt ade lak yg ringan tangan..

  6. yatie awang

    eemm..yatie duk Terengganu pun belum pernah tengok penyu hehee

      1. onlajer

        kalau ada boleh rebus terus pos tempat aku haha

    1. JebengOtai

      mungkin die sedih sbb telurnya kene curik org..

  7. Hafizul

    Ingat penyu, ingt Terengganu..Hehe

    1. Izzuddin Fauzi

      Kite tengok penyu telo…

        1. Hafizul

          Tengok penyu telor, tengok dekat mata dia..apa akan jadi pada mata dia..hehe

          1. JebengOtai

            mungkin penyu tu sedih agaknya..huhu

  8. MDHAFiZ.NET

    teringat kt zizan raja lawak.. .
    Terengganu.. . 🙂

  9. hafizmd

    Cantek!

    Bila singgah ganu bro JO?

  10. faizul

    ini key chain ke atau pun fridge magnet?

  11. Din

    minat penyu..
    orang ganu ke…
    na na na na..ganu kiteww eww..hehe…

  12. Juan

    jom jalan jalan, best la bro dapat pi bercuti

  13. cik tom

    br jenguk dr blog chii ada gmbr penyu jgk..hehe

  14. tehr

    kat rumah aku memang tak dapat simpan benda2 macam ni
    selalu ada anak buah datang, apa berkenan pun mereka ambil
    huhu

  15. zool

    wah comelnya penyu tu

  16. sollehahn

    kesian penyu ni kena gam kat kayu…hahah

  17. rahman

    bos kasi penyu jer.. kasi ler sponsor percutian.. baru ler best 🙂

    1. JebengOtai

      mmg cantik..ag cantik kalo dpt melancong..hehe

  18. anjangman

    Telur penyu sedap, kalau balik kuching selalu beli kat serikin (sempadan indo-m’sia).

    1. JebengOtai

      mmg bertuah la ade pengalamn mcm ni..kat tmpt sy mmg x der..penyu pon x pnhh nmpk..nmpk kat keychain ni jer..hehe

  19. sjiehan

    melancong ke????

  20. Ladfe Amir

    dah lama tak tengok penyu yg hidup. dah lama tak pegi ke terengganu.

  21. akhiyy

    pergi terengganu ke??

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.