Wordless Wednesday : Pantai Pasir Hitam

pasir hitam
Pantai Pasir Hitam , Langkawi

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 63 Comments

    1. hatiputera

      pakai DSLR camera ke JO.

        1. hafizmd

          Pakai s2 ek, leh tahan kualiti gambarnye… =)

  1. zuan

    pantai ni dekat belah mana ek? aku 2 kali g langkawi pun x prnah smpai sini lagi

    1. jebengotai

      area air hangat..x jauh dari tg rhu..on the way nk pi datai.. 🙂

  2. akubiomed

    Hitam pasirnya. Biasa pasir pantai berwarna putih.

    1. hatiputera

      kalau kat kuantan ada tempat bernama pantai batu hitam.

      1. jebengotai

        aah bro..plik juga sekeliling pulau ni semua pasir putih..kat sini jer pasirnya hitam.. 🙂

        1. hafizmd

          agaknye, nape yer pasirnya hitam? bercampur dgn pasir jenis lain agaknye?

        2. miss yaty

          tak penah tgk lg pasir pantai hitam cm tu..subhanaAllah..

  3. hatiputera

    tak pernah pergi langkawi, jadi tak tahu pantai pasir hitam kat area mana.

    1. jebengotai

      dkat2 ngn tg rhu bro..ade masa singgahlah..:)

    1. jebengotai

      ikut fakta ade mineral besi..tp ni bkan kawasan gunung berapi…mmg plik 🙂

  4. miss yaty

    cantknyee…saya pun de plan nak pegi bercuti kat langkawi hujung tahun ni..tak sabar rasenye..huhu~

    1. jebengotai

      owh..sy pon nk pi langkawi ag minggu dpan..hehe

      1. miss yaty

        minggu depan? wah bestnye asyk dpt pegi langkawi je..kirim coklat boleh?hihi

  5. anif

    😀 Pernah singgah sini dulu..

  6. Mak lagenda

    tidak la bnyk mana hitamnya pasir tuh.. but bleh plak dpt nama pantai pasir hitam tuh

  7. iza

    Assalam..
    Di Langkawi ke tu?
    Dah pernah sampai kalau di Langkawi tapi masa tu baru darjah 4, ikut lawatan sekolah.

    1. jebengotai

      aah..mungkin faktor ombak dan hujan agaknya..

  8. Fadzmie

    Lawa gambar ni. Yang jauh di tengah laut tu pulau ke, bro?

  9. Bang Iwan

    Pantai langkawi bisa jadi tujuan wisata yang menarik.

      1. Bang Iwan

        Paling tidak bisa menjadi destinasi bagi yang berminat.

  10. tehr

    pernah sampai kat pantai ni
    suatu ketika lama dahulu…

    1. jebengotai

      bila lagi nk kembali singgah ni cikgu ?..hehe

  11. Mummy Akmar

    Nampak tenang sekali..Bestnya kalau rumah tepi laut..

    1. jebengotai

      mmg best..nk ke pantai kebne turun bukit..view die mmg cantik

      1. miss yaty

        memang best umah tepi pantai mummy akmar.. 🙂

  12. shraqs

    Bercuti d Langkawi la ni. 🙂

  13. hafizmd

    Dah ke Langkawi, tp mmg tak ke sana pulak…

    p.s-mmg tak pernah jumpe pasir pntai hitam 😀

  14. titan

    pehh..pasir hitam plakkk..

  15. Hafizul

    wahh mantap ilmu fotografinya..hehe

  16. klANA

    sy dah pnh smpi dah, mmg cantik dgn unik pantai di sini..hehehe

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.