medan samudera

Tagged with:
 

74 Responses to Wordless Wednesday : Medan Samudera

  1. titan says:

    kat manakah ini?

  2. yas says:

    Bendera mcm kt negeri melaka lak….hehehe buat pe kt sana bro?

  3. hatiputera says:

    kat bandar hilir ke nih,,,

  4. Juan says:

    di melaka yer, saya x pernah sampai lagi nih

  5. da mcm tilt shift da aku tgk 🙂
    nice bro!

  6. anif says:

    Lama tak ke Melaka. Makin meriah nampaknya.. 😀

  7. klcitizen says:

    cantik gambar ni. melaka bandaraya bersejarah. boleh masuk pertandingan foto kalau ada , jebeng..

  8. syamila says:

    lama tk pergi melaka…

  9. sollehahn says:

    smat gambar nih…dulu selalu aku lalu sini…depan muzium…huhuh

  10. Aelfi says:

    menarik jugak tengok view khemah banyak-banyak tu.haa…dah dapat idea!

  11. cikgu naman says:

    fuh..miniatrure effect!

  12. azura says:

    Pernah sampai dekat kapal tapi tak pula ada gerai banyak macam ni

  13. akubiomed says:

    Bro hendak buat gambar miniature effect ker?

  14. iza says:

    Assalam..
    Bila la agaknya saya nak ke sana lagi…

  15. wandisini says:

    gambar dari atas kapal ke?

  16. Din says:

    cantik..guna miniature effecT!

  17. akhiyy says:

    smart gambar bro..

  18. Izzuddin Fauzi says:

    Huhu… Nak je berjalan di sana 😀

  19. tehr says:

    penuh sesak nampaknya
    payah nak dapatkan kedai makan ni

  20. zool says:

    sebab terbakar kat dalam tu yg khemah kat luar je tu.. tapi masyuk gak tu…

  21. Amirez says:

    meriah nampaknya tempat ni. dah lama tak ke melaka

  22. muazfaris says:

    blur camtu , cam guna app instagram je.

  23. bardboo says:

    menarik gambar ni..cantik..

  24. sjiehan says:

    melaka!!! teringan cocunut shake kat batu berendam!!! layan!

  25. nurmisnan says:

    seronok wooo nyinggah shoppg kat sini.. mcm2 ada

  26. chii says:

    last skali g mlk..thn baru lepas..teringn gak nak kesana lg

  27. ProfHariz says:

    Medan samudera? Ada apa je ye?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge