Wordless Wednesday : Grafitti

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 43 Comments

  1. JebengOtai

    byknya kene conteng..tp cantik 🙂

  2. donnyien

    mesti tangkap gambar pakai hp

    1. JebengOtai

      hi donny..

      aah pki hp..hehe

  3. akubiomed

    Bro naik bot Melacca River Cruise waktu siang.

    1. JebengOtai

      ha’ah..dh pnah nek ker?..sempoi gak river cruise tu..hehe

    2. hafizmd

      siang mmg tak berapa cantik…tp akupun naik siang jugak…hhohoho

      1. iza

        kah..kah..kah..
        Dah pernah naik malam, nampak lampu je la dan bangunan2 berdekatan.

        1. JebengOtai

          yeke..rugi aa..nek siang aa best..nyaman jer angin..

      2. JebengOtai

        hehe..tp byk jugak yg dpt dilihat berbanding malam..mmg tarikkan yg best kat melaka..cuma x berkesempatan nk nek menara tamingsari..ramai sgt..huhu

  4. anif

    Kena gayanya cantik la.. 😀

    1. JebengOtai

      time ni instagram android lom ade ag aa..hhuuhu

  5. donnyien

    teringin maw pergi Melaka, kumpul bazet dulu la

  6. azmanisma

    Rasa macam melaka jer nih…guna instagram ker?

    1. Jebeng Otai™

      owh pi la..dh nek river cruise leh pi muzium maritim dkat2 situ..lpastu leh naik menara taming sari.. 🙂

  7. nurmisnan

    Macam pernah ku kenal tampat ini tapi dimana ya???…

  8. iza

    Assalam..
    Teringin nak naik menara hang tuah tapi tak ada yang berani nak teman..huhu..

    1. JebengOtai

      menara hang tuah?..menara taming sari ker??

  9. yas

    mcm gambar lama je bro…bila punya tahun nih?

    1. JebengOtai

      bru jer..guna efek dari aplikasi kamera.. 🙂

  10. klcitizen

    melaka bandaraya penuh sejarah … nostalgik

    1. JebengOtai

      mmg nostalgik dan mmg penuh dgn org time cuti..hehe

  11. chii

    kat melaka? yang kat mana ni ye..nape chii bleh tak perasan lukisan ni..

    1. JebengOtai

      yeke? maybe time chii pi x der ag kot lukisan tu..

  12. titan

    ok. ini memang kacak.

    1. JebengOtai

      haha..apps jer bro..bkn edit btul2..hehe

  13. tehr

    Ada gak gi melaka tahun lepas
    Tapi tak sempat nak susuri sungai ni

    1. JebengOtai

      alamak..rugi aa..sy nek dgn satu family..harga ok la.. 🙂

  14. Umar Faruq

    Sekali pandang aku ingatkan yang hijau tu lambang logo Starbucks.. hahaha..

    Dulu aku antara orang yang selalu buat graffiti jugak..tapi atas kertas je la.. hahaaha

    1. JebengOtai

      aah la..kebetulan seakan2 sama..hehe

    1. JebengOtai

      melaka…river cruise 🙂

  15. Hazmin Hamudin

    Ni dekat Melaka River Cruise ni… Waktu malam lagi cantik penuh dengan lampu-lampu bewarna warni.

    1. JebengOtai

      owh..xpnah ag nek mlm..hehe..waktu siang leh nmpk mural @ grafitti kat dinding2..

  16. puan kutu

    dh pernah pergi melaka tp kenapa sy tak perasan pun.hoho

    1. JebengOtai

      owh..dkat2 dgn muzium maritim..kalo dri atas kapal tu dh leh nmpak dah.. 🙂

  17. faizul

    Naik bot waktu siang lagi terasa seperti melangkau sepanjang zaman rasanya. Sebab semua lukisan sejarah.Lukisan grafiti sepanjang sungai tu memang memukau tul. Mujur saya naik waktu siang 🙂

    1. JebengOtai

      aah..bot yg dibawa tu pon steady jer..mmg menarik river cruise ni.. 🙂

  18. aidanatasya

    tak tau ke mana nie? hehehe

    tp cantikk teringin nak pigi…

    bulan 7 ni dtg kl nak gi jalan2, tp destinasi tak tau lagi 😀

    1. JebengOtai

      ni kat melaka..singgah naik river cruise ni..mmg best

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.