ilusi

Tagged with:
 

46 Responses to Wordless Wednesday : Ilusi

  1. JebengOtai says:

    x pasti bunga ape..huhu

  2. akubiomed says:

    Wah ada bakat. Guna kamera apa?

  3. yas says:

    Mak aihhh…terkejut aku masuk sini td…ingatkan ilusi mende lak….he3x!!!

  4. anif says:

    Ingatkan mata yang yang berpinar! Rupa-rupanya gambar tu.. 😀

  5. azmanisma says:

    Sekadar berilusi tak mengapa..jangan halusinasi sudah 🙂

  6. bardboo says:

    ni gambar edit ke?

  7. mrs.yie says:

    Saya tak boleh tengok gambar2 macam ni..mudah pening.. 🙂

  8. Juan says:

    ni bunga putih illusi ni, hehe

  9. hafidz says:

    salam.
    wow ilusi optik la~ 😉

  10. tehr says:

    Kalu tak ada angin goyang
    Boleh gak kita goyangkan
    Hehe

    Kalau tak jadi, jangan marah, hah
    Aku cadangkan je

  11. mak lagenda says:

    Besaunya mungaaaa..cam munge lili. Pening bila tgk lama2 td

  12. iza says:

    Assalam..
    Cantik..tapi besau la..

  13. puteri kasih says:

    kalau tenung lama-lama leh pening…hikk

  14. Denaihati says:

    cantik tapi tak boleh tengok lama2, boleh bergegar n hampir pening

  15. azura says:

    kamera bergegar ni tak pandai ambil gambar…lalala

  16. zulkbo says:

    salam..
    ilusi yang di akibatkan
    halusinasi kerana haruman
    bunga tu agaknya..he he

  17. titan says:

    ni gambar apa weh??

  18. Boleh juling mata tengok gambar macam ni. Hehe

  19. Amirez says:

    ini gambar makro + blurry hehe. artistik gak ni

  20. chii says:

    aaa..mata da berpinar2 da ni..tp nice shot..

    hehe..walaupun hanya menggunakan hp..tp hasilnya tetap menarik

    ni bukan bunga balung ayam ke..erh…ke salah ;p

  21. Bunga ni biasa org tanam utk hias taman 🙂
    lupe da nama apa sbb da lama tinggal bab dekorasi ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge