Wordless Wednesday : Ilusi

ilusi

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 46 Comments

  1. yas

    Mak aihhh…terkejut aku masuk sini td…ingatkan ilusi mende lak….he3x!!!

    1. JebengOtai

      ilusi yg terhasil dri aplikasi kamera.. 🙂

      1. yas

        beso giler ko tempek gamba tu bro…tu yg tambah terkejut tu…hehehe

  2. anif

    Ingatkan mata yang yang berpinar! Rupa-rupanya gambar tu.. 😀

  3. azmanisma

    Sekadar berilusi tak mengapa..jangan halusinasi sudah 🙂

    1. JebengOtai

      mula2 nk amik gmbr hdr..tp x sangka leh jdik camni..time ni angin tiup kencang.. 🙂

  4. mrs.yie

    Saya tak boleh tengok gambar2 macam ni..mudah pening.. 🙂

  5. Juan

    ni bunga putih illusi ni, hehe

  6. hafidz

    salam.
    wow ilusi optik la~ 😉

    1. JebengOtai

      hehe..xder la..error time nk amik hdr..tp dpt pict ni lak..

  7. tehr

    Kalu tak ada angin goyang
    Boleh gak kita goyangkan
    Hehe

    Kalau tak jadi, jangan marah, hah
    Aku cadangkan je

    1. JebengOtai

      hehe..boleh tu boleh..tp tgn sblah pegang kamera mesti gigil2 nya..huhu

  8. mak lagenda

    Besaunya mungaaaa..cam munge lili. Pening bila tgk lama2 td

  9. iza

    Assalam..
    Cantik..tapi besau la..

    1. JebengOtai

      alamak…ramai juga yg pening tgk gmbr ni..huhuh

  10. Denaihati

    cantik tapi tak boleh tengok lama2, boleh bergegar n hampir pening

  11. azura

    kamera bergegar ni tak pandai ambil gambar…lalala

    1. JebengOtai

      kamera x gegar..huhu..aplikasi ni amik 3 gamabr ev yg berbeza dalam selang beberapa second..pokok di tiup angin..tu yg gerak2 tu..hehe

  12. zulkbo

    salam..
    ilusi yang di akibatkan
    halusinasi kerana haruman
    bunga tu agaknya..he he

  13. titan

    ni gambar apa weh??

  14. Amirez

    ini gambar makro + blurry hehe. artistik gak ni

  15. chii

    aaa..mata da berpinar2 da ni..tp nice shot..

    hehe..walaupun hanya menggunakan hp..tp hasilnya tetap menarik

    ni bukan bunga balung ayam ke..erh…ke salah ;p

    1. JebengOtai

      sy x pastila bunga apa..hehe, kamera hp boleh menghasilkan shot yg baik..

  16. SuhairiDotCom

    Bunga ni biasa org tanam utk hias taman 🙂
    lupe da nama apa sbb da lama tinggal bab dekorasi ni.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.