Wordless Wednesday : Bingung

bingung

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 61 Comments

  1. Kulanzsalleh

    Bingung tengok muka sendiri dekat cermin agaknya.. 😀

    1. JebengOtai

      die dgr bunyik kamera..tp x perasan kamera btul2 dpan die sbb tingkap gelap..hehe

          1. puanbee

            apa yg korang duk pakat naik pangkat ni ?

          2. JebengOtai

            haha..nk dpt bintang kat komen tu pn bee..hehe

      1. Kulanzsalleh

        oic, patutlah bingung jadinya.. dengar bunyi tapi tak nampak apa2 😀

          1. SuhairiDotCom

            Berkat cari ilmu di Google & cuba jaya 🙂

  2. Bro Zulkbo

    salam..
    mengintai dari luar kamar…
    “kalau masuk ada makanan tak?”

  3. onlajer

    macam pernah aku lastik je burung nih

  4. nurmisnan

    Kalau ler dia boleh pecahkan cermin tuh
    memang tabik toinggggg…. hik3

      1. budak felda

        ataupun binggung mencari jalan utk dpatkan bahan hehehe

  5. akubiomed

    Nasib baiklah burung tersebut tidak mematuk imej pada cermin. 🙂

  6. madammondoq

    bingung jugak ku yang melihatnya..

  7. Lizz

    tu bukan bingung kot, tu tengah skodeng orang tu.hahahahaha

  8. azman

    Binggung sebab tak nampak apa2,nampak wajah sendiri je rkot.

    1. Jebeng Otai™

      btul..lebih bingung ag bile ade bunyik kamera sebalik cermin tu..huhu

  9. titan

    hoho..aku pun binggung. apa yang burung tu nak sebenarnya?

  10. Din

    apa yang dibingungkan tu?

    1. JebengOtai

      mungkin diluar hari terang..kat cermin gelap jer..hehe

  11. anif

    Telus tapi tak boleh tembus!

  12. cik tom

    burung tue ke bingung yg tukang snap gmbr??hehe

  13. alieza dayasari

    sempat juga erk amek gmbr burung itu.

    1. JebengOtai

      die landing situ..kebtulan hp kat kocek..mmg kene snap la..hehe

    1. JebengOtai

      mmg sibuk ngendap tu..slamat tinted gelap nya.hehe

  14. zool

    siapa yang bingung tu? Burung atau tukang ambil gambar tu?

  15. Mus

    boleh pecah cermin tu kalau terlanggar oleh burung tu..

  16. Shack

    xpa la burung tu bingung jgn di langgar cermin tu sdh

  17. yas

    Seb bek dia tak bawak sikat bro…klau tak jd la burung jambul…hahaha

  18. arelan

    hohohohooo….burung tu memang tau orang nak amek gambar dia.

  19. Hafizul

    haha…ada ke patut burung tu duduk situ..maybe ada la tu rakan dia suruh dia cerminkan diri sendiri tu..hahahaha…apa-apa pun gambar ni memang terbaik…

    1. JebengOtai

      lama gak die duk situ..ingt dh nk terbang tp die landing blik kat situ..huhu

  20. tehr

    ntah2 dia bingung dok pikir macam mana nak masuk

  21. iAwani

    atau burung tu bingung sebab ingat boleh terbang masuk terus ke dalam melalui tingkap.

  22. smp3lembang

    Salut dengan admin yang bisa menangkap situasi dan moment seperti ini

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.