rumah api

Tagged with:
 

40 Responses to Wordless Wednesday : Rumah Api

  1. JebengOtai says:

    rumah api langkawi..hehe

  2. anif says:

    😀 Cantik tempat ni..

  3. hatiputera says:

    kalau buat port mancing bagus tak?

  4. madammondoq says:

    apa ada atas rumah api tu ek..

  5. azman says:

    Langkawi! cantik pemandangan.

  6. cikgu naman says:

    tak pernah tengok pulak rumah api depan²..nice!

  7. akubiomed says:

    Rumah api ada bentuk klasik. 🙂

  8. onlajer says:

    aku ingatkan rumah api pulau pisang yang kau nak cerita

  9. faizul says:

    kalau ada pencahayaan waktu petang memang lagi terbaik la bro. Nampak kekosongan sikit disitu.

  10. ProfHariz says:

    Rumah Api Pantai Kok Langkawi ke ?

  11. donnyien says:

    cantik pemandangan ni.. x pernah pergi tmpat ni..

  12. yas says:

    Siakap banyak ni area mcm nih….x der org mancing ke kt sini bro?

  13. vanfery says:

    mcm pernah nampak dlm film…

  14. Din says:

    g melancing kat langkawi ke?
    naik kat atas tu?

  15. arelan says:

    nice. tak pernah tengok rumah api dari dekat.hmmmm

  16. kimmie says:

    cantik gambar ni

  17. Mus says:

    teringin sangat nak ke Langkawi. tak pernah lagi ke sana..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge