Lelaki Kacak dan Izara Aishah

Salah seorang ‘Dewi Remaja’ yang semakin meningkat naik namanya. Lakonan hebat dan wajah cantik memikat hati kebanyakkan lelaki kacak. Pada ketika ini pasti ramai lelaki kacak telah meng’usha’ untuk berkenalan dengan gadis ini yang mempunyai senyuman menawan dan beperwatakan menarik ini. Tidak pasti pula bro ‘Titan‘ dan bertukar nombor telefon dengannya. Berbanding dengan pesaingnya Neelofa dan Tasha, Izara Aishah mempunyai daya penarik yang tersendiri. Pembikinan filem drama bersiri ‘Vanilla dan Coklat‘, sekaligus menaikkan lagi nama Izara Aishah didalam carta hati lelaki kacak. Siapakah gerangan lelaki kacak yang mampu menarik perhatiannya?Entri ini hanyalah sekadar menguji SEO menggunakan ‘Izara Aishah’.

Profil Izara Aishah

Nama sebenar: Izara Aishah Hisham
Tarikh lahir: 28 September 1992
Usia: 19 tahun
Bintang: Libra
Asal: Bakar Batu, Johor Bahru
Adik-beradik: Sulung daripada tiga beradik
Pencapaian: Tempat kedua Dewi Remaja 2009/2010
Drama/Telefilem: Kasih Najiha Hantu Gigi, Keranamu Laila, Masih Membara Cintaku, Selumbar Kasih, Jejaka J, Cikaro, Soffiya, Pusing Beraya, Soffiya dan Vanila Coklat.

Senarai Peserta Lelaki Kacak

1. Esempoi – Lelaki Kacak
2. JR – Lelaki Kacak
3. Mrs.Yie – Lelaki Kacak
4. Puteri Kasih – Lelaki Kacak
5. B3njy – Lelaki kacak test power pertama
6. Juan – Lelaki Kacak dengan buah tembikainya
7. Ini Krie – Cabaran Lelaki Kacak
8. Jomtonton – Lelaki Kacak dalam Ubuntu Intrepid
9. Sobri Mansur – Info untuk lelaki kacak
10. Amirez – Lelaki kacak
11. Rahman – Lelaki kacak suka senyum
12. Ahmad Hati – Lelaki kacak sentiasa kacak
13. Azmanisma – Lelaki kacak Malaysia
14. Sjiehan – Warkah untuk lelaki kacak
15. UmarFaruq – Lelaki kacak
16. Auc dot com – Lelaki kacak vs Lelaki kacak – Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012
17. Aidanatasya – Lelaki kacak
18. Ana – Definisi lelaki kacak dari kacamata Wanita
19. Yas – Siapakalah Lelaki Kacak 2012 – SEO Contest
20. Lelaki kacak – Lelaki Kacak
21. Zida – Siapa dia lelaki kacak?
22. PuanBee – Lelaki Kacak nak lagi Kacak
23. Faiz – Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012
24. Zamani – Lelaki Kacak – Who want to join club?
25. E’raz Fadli – 10 Perihal yang melibatkan Lelaki Kacak
26. Maya Diana – Lelaki Kacak ada disini.. lelaki kacak?
27. zik – Aku Lelaki Kacak Wei!
28. Akulearn – Cabaran SEO 2012 Lelaki Kacak
29. Beckhrooy – Lelaki Kacak dan tentang Lelaki Kacak Malaysia
30. Wie – Lelaki kacak
31. Hafizul – Lelaki kacak
32. Kamal Mustafa – Lelaki Kacak bukan hanya pada rupa
33. Hapizi84 – Lelaki kacak sukakan cabaran
34. Shahrul – Lelaki kacak dan handsome
35. Anastasyea – Lelaki kacak yang sebenarnya kacak
36. AdamHawa – Top 10 Lelaki Kacak
37. Jebeng Otai – Teknik Pelaburan Emas Lelaki kacak
38. Hatiputera – Lelaki kacak: 5 perkara wanita inginkan
39. Azyani – Lelaki kacak- Lelaki boleh menjadi kacak apabila..
40. Mahamahu – Lelaki Kacak Gay
41. JAI – Lelaki Kacak 2012 – Siapa pilihan Anda?
42. Fiezaradzi – Bagaimana lelaki kacak uruskan duit?
43. Iza – Lelaki kacak
44. Azura – Budak Lelaki Kacak 2012
45. Azwan – SEO Challenge At EarnCent.com – Lelaki Kacak
46. Neu – Lelaki kacak tidak marah
47. Hafizmd – Lelaki Kacak suka buat kontest
48. Jomkongsistory – Lelaki kacak itu apa?
49. Kulanz – Bila lelaki kacak menulis
50. Azuan – Lelaki Kacak
51. ProfHariz – Lelaki Kacak – Trivia Menarik
52. 52. Ohbuku – Lelaki kacak di Toko Buku
53. Macambest – Lelaki kacak pada pandangan mata aku
54. Kimmie – Lelaki kacak mesti cuba aktiviti water
55. Akubiomed – Lelaki kacak akan mengalah dulu sebelum berjaya
56 Chi – Aksi Budak Lelaki kacak
57. Tehr – Lelaki kacak berani untuk gagal
58. Zuls – Lelaki kacak sebenar-benar kacak
59. LangkawiHomestay – Lelaki Kacak ke Langkawi
60. Naziman – Lelaki kacak mudan cepat blogwalking
61. Putera-Malam – Siapakah lelaki kacak?
62. Norizwan – Cara diet untuk menjadi lelaki kacak
63. Ummi Hanie – Lelaki kacak Penggila Kereta
64. Mohd Isa – Lelaki Kacak Pelindung Wanita
65. Sha – Cabaran SEO Lelaki kacak 2012 – 17 Orang Lelaki Kacak dalam hidupku !!!
66. Wazy – Lelaki kacak
67. Luqman Hakim – Lelaki kacak Lelaki Hot
68. Bukit Besi – Lelaki kacak bagi mata lelaki tak kacak
69. Ladfe Amir – Cabaran Getir Lelaki Kacak
70. Aiman – Lelaki Kacak|Ciri dan Personaliti
71. Myvirtd – Cabaran 30 hari Lelaki kacak bina six pack
72. Macambetul – Lelaki Kacak Copy Paste
73. Farish Ishak – Lelaki kacak vs Lelaki Beriman
74. Lelaki kacak 2012 Lelaki Kacak
75. Sharifdez – Lelaki Kacak di laman pertama Google
76. Lelaki Kacak – Lelaki Kacak
77. Hati Putera – Pandangan Lelaki Kacak
78. Dyiena – Lelaki Kacak Handsome Guy Kacak
79. Khairol Asrol – Lelaki Kacak Cukup Bergaya
80. MK Kimi – Aku Lelaki Kacak, setuju?
81. Hidayah – Lelaki Kacak
82. Fid – Lelaki Kacak itu Siapa?
83. Terbelog – Lelaki Kacak
84. Ummie Hanie – Lelaki Kacak Nak Bawa Melancong

Penaja Lelaki Kacak

Jebeng Otai™

Gambar : MrJocko

Tagged with:
 

85 Responses to Lelaki Kacak di Hati Izara Aishah

  1. zik says:

    amboi.. izara aisyah lah pulak.. meletup-letup dah dia nih… aku jer yang tak meletup..hehe

  2. akubiomed says:

    Amboi ada secret admirer rupanya. 🙂

  3. Cantik rupa x kemana bro tapi kalau cantik hati sampai ke tua 🙂

  4. Hafizul says:

    Emm kenapa yer artis comel2???hahaha…

  5. SukaShare says:

    Rajin betul buat senarai tu =)

  6. sjiehan says:

    hai zara…!! comel dia ni..

    kalau tutup aurat, lagi ayu~

  7. Pertama kali saya dengar nama dia… Saya tak kenal…

  8. zuls says:

    terbaik, testing SEO dengan Izara Aishah 🙂

  9. azman says:

    Cantik..secantik orang nyer..maaf saya dah berpunya he3…

  10. iza says:

    Assalam..
    Hmm..cantik orangnya, muda lagi rupanya.
    Tak minat sangat tengok dia berlakon sebab ada cerita apa tah dulu dia jadi jahat.

  11. onlajer says:

    ikhlas dari lelaki kacak ,feeweet

  12. Denaihati says:

    siapak lelaki kacak di hati Izara Aishah dikalangan 83peserta tu…heee

  13. Ummi Hanie says:

    sy pun minat minah ni, brbanding neelofa 😉

    entri ke-84 yg kacak jgn lupe baca di blog sy. titan belum update 😉

  14. Juan says:

    saya dah kalah dah, hehehe

  15. Juan says:

    saya dah kalah dah, tapi best contest nih

  16. sjiehan says:

    dia ni, kalau jadi model kosmetik, mmg meletup~

  17. akhiyy says:

    wow ramai nye lelaki kacak..huhu

  18. bardboo says:

    alahai muda lagi dia ni rupanya..tapi dah nampak sangat2 matang…

  19. azura says:

    izara aishah memang comel

  20. klcitizen says:

    gudlak … bertanding ke ni?

  21. puteri kasih says:

    kenal dia lepas drama soffiya 🙂

  22. mrs.yie says:

    saya tak tahu pulak boleh buat entri contest seo ni banyak kali.. 😀

  23. hafizmd says:

    Tak berapa tgk sgt citer dia ni, tapi drama cokelet tu ek? Ok jual lah dia berlakon, nampak nuetral jer 😉

  24. tehr says:

    dia ni ok juga lakonan

  25. Mus says:

    gadis idaman malaya ni..

  26. Izzuddin Fauzi says:

    Saiapah gadis kanted ituuu~~ 😛 hehehe…

  27. sollehahn says:

    hahah…makin panas perang seo nih

  28. titan says:

    woii. tu teman aku makan cendol tu wehh..

  29. chii says:

    hehehe..da abih baca ttg izara..tetiba ada nota kecik tu.nasib baik..kalo x..ada yg tarik muka nnt :p

  30. Din says:

    ramai giler minat kat izara aishah skarang ni..
    aku tak tahulah kenapa aku tak minat dia..
    aku suka neelofa lagi..sbb dia org kalntan kot…hahaa

  31. muazfaris says:

    ramainye komen sini..

    ermm, terkejut.. umur dia same dgn aku ke?? haha..

    btw, kalo lahir 1992 patut tahun ni 20 tahun, not 19 years old ye.

  32. faiz says:

    dah lame aku xpeduli pasal contest ni..

  33. arelan says:

    perghh…izara aishah tu.adakah diriku ini di hatinya??hahaha

  34. wandisini says:

    Izara awek ku telah dipergunakan dalam entry ini..cis..

  35. Ummi Hanie says:

    same la libra dgn kite… 😉

  36. samdaddycool says:

    Ramai yang dah angau gila bayang dengan dia ni.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge