Kebelakangan ini banyak entri dari JebengOtai.co.cc adalah berkisar tentang gadget impian yang dipertandingkan oleh Denaihati dan Beta.My. Namun begitu, adakah benar teknologi canggih ini dapat mengubah kehidupan manusia ke arah kebaikan? Teknologi dicipta adalah untuk memudahkan kehidupan manusia dengan mempercepatkan masa membuat satu-satu pekerjaan dan urusan penting yang lain. Malangnya ada segelintir yang ketagih dengan gadget impian mereka sehinggakan banyak masa mereka dihabiskan untuk membelek gadget seperti iphone,blackberry dan macam-macam lagi. Video ini adalah sekadar renungan bersama.

JebengOtai
Hargai orang yang tersayang…hope dpt memberi kesedaran bersama 🙂

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan.

– Khidmat nasihat Great Eastern Takaful Hibah
– Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta )

14 Replies to “Gadget Impian Membawa Maut

  1. bukan setakat pengguna bb ngan iphone je..penggunaan telefon ketika memandu mmg tak digalakkan..tp bila pemandu bas pun guna tepon gak..mmg saje cari pasal…ishk..x fikirkan langsung nyawa yg ada dlm tu

  2. Gadjet skrng, boleh online jer mane2..Sambil bwa motor pun boleh berfacebook ( bahaya betul)..kisah sebenar yg aku tengok.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.