Wordless Wednesday : Curry Udon

curry udon

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 28 Comments

  1. Azman

    dah lama tak pekena japaneese food 🙂

  2. iza

    Assalam…
    Tak pernah makan lagi nih…

  3. iza

    Assalam…
    Tak pernah makan lagi curry udon ni..
    Nama pun kari, memang tak makan la, tak tahan bau kari.

    1. Jebeng Otai™

      kari die x sama mcm kari kita..

      kaler die agak gelap dan x pedas..maybe pki krim dan x der minyak..

      rase die manis.. 🙂

  4. Kimmy

    Lapar pulak tengok nih..:D

  5. hafizmd

    Belum pernah lagi makan udon2 ni…walaupun minat citer jepun…hehe

    Sedap ke bro?

    1. Jebeng Otai™

      mmg berbeza dari kari kedai mamak..huhu

      udon ni sedap sbb mee die mmg fresh..diorg adun trus rebus dan serve kt customer..

  6. anif

    Tak pernah cuba makanan jepun lagi! Tak berani la! 😀 haha..

    1. Jebeng Otai

      x brani ker?..hehe..rasa die ok la..x sedp sgt banding dgn ketupat n rendang ker..tp mmg len dari yg len..kalo ade peluang..cuba la..pengalaman tu..hehe

  7. tehr

    Aku memang tak pernah makan ni
    Satu hal lagi, aku kurang gemar makan kari

  8. yas

    Sedap ke bro? Gaya dr gambar mmg best…tp bila makan tak tahu laa…

    1. Jebeng Otai

      mmg sedap..mangkuk besar tu..mmg puas ati.. 🙂

  9. titan

    bungkus satu wehh. kirim ke banting. leh???

  10. akubiomed

    Belum pernah jejak restoran. Tempoh hari cuba merasai Sushi selepas merasa tobat tidak mahu menyentuh lagi Sushi. 🙂

    1. JebengOtai

      haha..ade jenis sushi yg best..tp rata2 semua best bg sy..panh try mkn salmon yg mentah..aneh xder bau hanyir..huhu

  11. Naziman

    lapar pula tengok gmbar tu tau..hehe

    1. JebengOtai

      gambar ni mmg sesuai utk org lapar lagi lapar.. 🙂

  12. chii

    makanan jepun..chii pernah mkn sushi je..udon ni tgk dlm drama je..eheh

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.