Wordless Wednesday : Mini SSD

mini ssd

Jebeng Otaiβ„’
gigabyte dah paki issd @ mini ssd utk boot laju..

jebengotai

Menulis sekadar perkongsian. Memberi info dari pembacaan, pengalaman dan kajian dari penulis. Mungkin dari sini, pandangan kita dapat diperluaskan. - Freelance VPS setup ( NGINX + Pagespeed + Vesta ) - Part-Time Blogger

This Post Has 28 Comments

  1. Hafizul

    alat ni akan gantikan hrd disk ke bro??wahhh makin majuuu

    1. hatiputera

      memang padam la harddisk tak lama lagi. Kalau kat laptop yang i3 kebawah tukar kepada SSD,,laju giler tu bootingnya.hehe

    1. rahman

      sudah pasti.. tapi bukan dalam masa terdekat ni

  2. ecadwinkyasha

    semakin kecil,semakin canggih dan semakin mahal?.betul tak?heheehe

  3. Leeza dayasari

    woooo inovasi nya skrg ni.

  4. Leeza dayasari

    wow… inovasinya. tak terkejar dek leeza.

  5. Juan

    dah start guna ka benda ni kat tablet?

    1. hatiputera

      HP dah guna kat laptop baru tapi bukan mini la…SSD terus.

  6. hafidz

    agak-agaknya boleh buat lagi “mini” tak? hehehe

  7. faizul

    aku xleh nak fokus kat mana nak tengok! πŸ™‚ serius ni..

  8. faizul

    emm… mini ssd ni dah diguna pakai atau belum lagi ye?

  9. hatiputera

    HP pakai SSD 128GB jer. sikit hari lagi portable harddiak ramai orang guna untuk menggantikan harddisk.

  10. akubiomed

    Semakin kecil saiznya dan besar kapasitinya.

  11. sollehahn

    erk…ssd ke tuh?…kecik giler…bape GB tuh?

  12. zool

    teknologi semakin maju.. kecil2 barang sekarang ni

    1. zool

      nak pasang memang susah le nanti

  13. Mus

    pergh.. makin halus tapi power

    1. Bang Iwan

      Mungkin suatu saat teknologo SSD ini akan menjadi kasat mata.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.