Izara-Aishah-Hot

Lelaki Kacak dan Izara Aishah

Salah seorang ‘Dewi Remaja’ yang semakin meningkat naik namanya. Lakonan hebat dan wajah cantik memikat hati kebanyakkan lelaki kacak. Pada ketika ini pasti ramai lelaki kacak telah meng’usha’ untuk berkenalan dengan gadis ini yang mempunyai senyuman menawan dan beperwatakan menarik ini. Tidak pasti pula bro ‘Titan‘ dan bertukar nombor telefon dengannya. Berbanding dengan pesaingnya Neelofa dan Tasha, Izara Aishah mempunyai daya penarik yang tersendiri. Pembikinan filem drama bersiri ‘Vanilla dan Coklat‘, sekaligus menaikkan lagi nama Izara Aishah didalam carta hati lelaki kacak. Siapakah gerangan lelaki kacak yang mampu menarik perhatiannya?Entri ini hanyalah sekadar menguji SEO menggunakan ‘Izara Aishah’.

Profil Izara Aishah

Nama sebenar: Izara Aishah Hisham
Tarikh lahir: 28 September 1992
Usia: 19 tahun
Bintang: Libra
Asal: Bakar Batu, Johor Bahru
Adik-beradik: Sulung daripada tiga beradik
Pencapaian: Tempat kedua Dewi Remaja 2009/2010
Drama/Telefilem: Kasih Najiha Hantu Gigi, Keranamu Laila, Masih Membara Cintaku, Selumbar Kasih, Jejaka J, Cikaro, Soffiya, Pusing Beraya, Soffiya dan Vanila Coklat.

Senarai Peserta Lelaki Kacak

1. Esempoi – Lelaki Kacak
2. JR – Lelaki Kacak
3. Mrs.Yie – Lelaki Kacak
4. Puteri Kasih – Lelaki Kacak
5. B3njy – Lelaki kacak test power pertama
6. Juan – Lelaki Kacak dengan buah tembikainya
7. Ini Krie – Cabaran Lelaki Kacak
8. Jomtonton – Lelaki Kacak dalam Ubuntu Intrepid
9. Sobri Mansur – Info untuk lelaki kacak
10. Amirez – Lelaki kacak
11. Rahman – Lelaki kacak suka senyum
12. Ahmad Hati – Lelaki kacak sentiasa kacak
13. Azmanisma – Lelaki kacak Malaysia
14. Sjiehan – Warkah untuk lelaki kacak
15. UmarFaruq – Lelaki kacak
16. Auc dot com – Lelaki kacak vs Lelaki kacak – Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012
17. Aidanatasya – Lelaki kacak
18. Ana – Definisi lelaki kacak dari kacamata Wanita
19. Yas – Siapakalah Lelaki Kacak 2012 – SEO Contest
20. Lelaki kacak – Lelaki Kacak
21. Zida – Siapa dia lelaki kacak?
22. PuanBee – Lelaki Kacak nak lagi Kacak
23. Faiz – Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012
24. Zamani – Lelaki Kacak – Who want to join club?
25. E’raz Fadli – 10 Perihal yang melibatkan Lelaki Kacak
26. Maya Diana – Lelaki Kacak ada disini.. lelaki kacak?
27. zik – Aku Lelaki Kacak Wei!
28. Akulearn – Cabaran SEO 2012 Lelaki Kacak
29. Beckhrooy – Lelaki Kacak dan tentang Lelaki Kacak Malaysia
30. Wie – Lelaki kacak
31. Hafizul – Lelaki kacak
32. Kamal Mustafa – Lelaki Kacak bukan hanya pada rupa
33. Hapizi84 – Lelaki kacak sukakan cabaran
34. Shahrul – Lelaki kacak dan handsome
35. Anastasyea – Lelaki kacak yang sebenarnya kacak
36. AdamHawa – Top 10 Lelaki Kacak
37. Jebeng Otai – Teknik Pelaburan Emas Lelaki kacak
38. Hatiputera – Lelaki kacak: 5 perkara wanita inginkan
39. Azyani – Lelaki kacak- Lelaki boleh menjadi kacak apabila..
40. Mahamahu – Lelaki Kacak Gay
41. JAI – Lelaki Kacak 2012 – Siapa pilihan Anda?
42. Fiezaradzi – Bagaimana lelaki kacak uruskan duit?
43. Iza – Lelaki kacak
44. Azura – Budak Lelaki Kacak 2012
45. Azwan – SEO Challenge At EarnCent.com – Lelaki Kacak
46. Neu – Lelaki kacak tidak marah
47. Hafizmd – Lelaki Kacak suka buat kontest
48. Jomkongsistory – Lelaki kacak itu apa?
49. Kulanz – Bila lelaki kacak menulis
50. Azuan – Lelaki Kacak
51. ProfHariz – Lelaki Kacak – Trivia Menarik
52. 52. Ohbuku – Lelaki kacak di Toko Buku
53. Macambest – Lelaki kacak pada pandangan mata aku
54. Kimmie – Lelaki kacak mesti cuba aktiviti water
55. Akubiomed – Lelaki kacak akan mengalah dulu sebelum berjaya
56 Chi – Aksi Budak Lelaki kacak
57. Tehr – Lelaki kacak berani untuk gagal
58. Zuls – Lelaki kacak sebenar-benar kacak
59. LangkawiHomestay – Lelaki Kacak ke Langkawi
60. Naziman – Lelaki kacak mudan cepat blogwalking
61. Putera-Malam – Siapakah lelaki kacak?
62. Norizwan – Cara diet untuk menjadi lelaki kacak
63. Ummi Hanie – Lelaki kacak Penggila Kereta
64. Mohd Isa – Lelaki Kacak Pelindung Wanita
65. Sha – Cabaran SEO Lelaki kacak 2012 – 17 Orang Lelaki Kacak dalam hidupku !!!
66. Wazy – Lelaki kacak
67. Luqman Hakim – Lelaki kacak Lelaki Hot
68. Bukit Besi – Lelaki kacak bagi mata lelaki tak kacak
69. Ladfe Amir – Cabaran Getir Lelaki Kacak
70. Aiman – Lelaki Kacak|Ciri dan Personaliti
71. Myvirtd – Cabaran 30 hari Lelaki kacak bina six pack
72. Macambetul – Lelaki Kacak Copy Paste
73. Farish Ishak – Lelaki kacak vs Lelaki Beriman
74. Lelaki kacak 2012 Lelaki Kacak
75. Sharifdez – Lelaki Kacak di laman pertama Google
76. Lelaki Kacak – Lelaki Kacak
77. Hati Putera – Pandangan Lelaki Kacak
78. Dyiena – Lelaki Kacak Handsome Guy Kacak
79. Khairol Asrol – Lelaki Kacak Cukup Bergaya
80. MK Kimi – Aku Lelaki Kacak, setuju?
81. Hidayah – Lelaki Kacak
82. Fid – Lelaki Kacak itu Siapa?
83. Terbelog – Lelaki Kacak
84. Ummie Hanie – Lelaki Kacak Nak Bawa Melancong

Penaja Lelaki Kacak

Jebeng Otai™

Gambar : MrJocko

Join the conversation! 85 Comments

  1. amboi.. izara aisyah lah pulak.. meletup-letup dah dia nih… aku jer yang tak meletup..hehe
    zik recently posted..CHELSEA JUARA UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2012, tahniah the blues Army!!My Profile

    Reply
  2. Amboi ada secret admirer rupanya. :-)
    akubiomed recently posted..Hanis Zalikha gadis bijak dan belum tercemarMy Profile

    Reply
  3. Cantik rupa x kemana bro tapi kalau cantik hati sampai ke tua :)
    SuhairiDotCom recently posted..12/365: Whiteboard Marker InkMy Profile

    Reply
  4. Emm kenapa yer artis comel2???hahaha…
    Hafizul recently posted..Mahamahu.com anda Mahu 2012My Profile

    Reply
  5. Rajin betul buat senarai tu =)
    SukaShare recently posted..Cara Mudah Membangunkan Anak Anda Dari TidurMy Profile

    Reply
  6. hai zara…!! comel dia ni..

    kalau tutup aurat, lagi ayu~
    sjiehan recently posted..Pelancaran Kawasaki CBK Motor SportMy Profile

    Reply
  7. Pertama kali saya dengar nama dia… Saya tak kenal…
    Fahmi Raazali recently posted..Cabaran SEO Lelaki Kacak: Ranking 2 Mei 2012My Profile

    Reply
  8. terbaik, testing SEO dengan Izara Aishah :)
    zuls recently posted..Lelaki Kacak SEO Contest Memang mencabarMy Profile

    Reply
  9. Cantik..secantik orang nyer..maaf saya dah berpunya he3…
    azman recently posted..Berkelah Sg Tua Ulu YamMy Profile

    Reply
  10. Assalam..
    Hmm..cantik orangnya, muda lagi rupanya.
    Tak minat sangat tengok dia berlakon sebab ada cerita apa tah dulu dia jadi jahat.
    iza recently posted..Cermin Dan Lelaki KacakMy Profile

    Reply
  11. ikhlas dari lelaki kacak ,feeweet
    onlajer recently posted..Esok RejabMy Profile

    Reply
  12. siapak lelaki kacak di hati Izara Aishah dikalangan 83peserta tu…heee

    Reply
  13. sy pun minat minah ni, brbanding neelofa 😉

    entri ke-84 yg kacak jgn lupe baca di blog sy. titan belum update 😉
    Ummi Hanie recently posted..Lelaki kacak nak bawa melancongMy Profile

    Reply
  14. saya dah kalah dah, hehehe
    Juan recently posted..Lelaki KacakMy Profile

    Reply
  15. saya dah kalah dah, tapi best contest nih
    Juan recently posted..Lelaki KacakMy Profile

    Reply
  16. dia ni, kalau jadi model kosmetik, mmg meletup~
    sjiehan recently posted..Tips Menjadi Cemerlang.My Profile

    Reply
  17. wow ramai nye lelaki kacak..huhu
    akhiyy recently posted..Resepi Ikan GelamaMy Profile

    Reply
  18. alahai muda lagi dia ni rupanya..tapi dah nampak sangat2 matang…
    bardboo recently posted..Sambutan Harijadi Izz AmmarMy Profile

    Reply
  19. izara aishah memang comel
    azura recently posted..Give Away Papan Kekunci Dot Com 2012My Profile

    Reply
  20. gudlak … bertanding ke ni?
    klcitizen recently posted..tips meningkatkan daya penarikMy Profile

    Reply
  21. kenal dia lepas drama soffiya :)
    puteri kasih recently posted..Hubungan Cinta Almy Nadia Dan Fizz Fairuz Hampir RetakMy Profile

    Reply
  22. saya tak tahu pulak boleh buat entri contest seo ni banyak kali.. 😀
    mrs.yie recently posted..KURSUS ASAS MENDAKI TEMBOK TIRUAN TAHAP 1 PERINGKAT NEGERI TERENGGANU 2012My Profile

    Reply
  23. Tak berapa tgk sgt citer dia ni, tapi drama cokelet tu ek? Ok jual lah dia berlakon, nampak nuetral jer 😉
    hafizmd recently posted..Dia Mesti Wangi?My Profile

    Reply
  24. dia ni ok juga lakonan
    tehr recently posted..Pusingan Kedua Piala AFC 2012My Profile

    Reply
  25. Saiapah gadis kanted ituuu~~ 😛 hehehe…

    Reply
  26. hahah…makin panas perang seo nih
    sollehahn recently posted..HTC dan Motorola berdepan masalah patenMy Profile

    Reply
  27. woii. tu teman aku makan cendol tu wehh..
    titan recently posted..Himpunan Jutaan Belia – Mei 2012My Profile

    Reply
  28. hehehe..da abih baca ttg izara..tetiba ada nota kecik tu.nasib baik..kalo x..ada yg tarik muka nnt :p
    chii recently posted..Pengalaman Bergelar BloggerMy Profile

    Reply
  29. ramai giler minat kat izara aishah skarang ni..
    aku tak tahulah kenapa aku tak minat dia..
    aku suka neelofa lagi..sbb dia org kalntan kot…hahaa
    Din recently posted..Koleksi Gambar Perarakan Piala FA, Meriah Giler!My Profile

    Reply
  30. ramainye komen sini..

    ermm, terkejut.. umur dia same dgn aku ke?? haha..

    btw, kalo lahir 1992 patut tahun ni 20 tahun, not 19 years old ye.
    muazfaris recently posted..Diploma untuk Lepasan PMRMy Profile

    Reply
  31. dah lame aku xpeduli pasal contest ni..
    faiz recently posted..Borak KosongMy Profile

    Reply
  32. perghh…izara aishah tu.adakah diriku ini di hatinya??hahaha
    arelan recently posted..ReZeKi ALLAH BaGiMy Profile

    Reply
  33. Izara awek ku telah dipergunakan dalam entry ini..cis..
    wandisini recently posted..Cerita Di Stesen MinyakMy Profile

    Reply
  34. same la libra dgn kite… 😉
    Ummi Hanie recently posted..Si Peramah di bulan Mei ’12My Profile

    Reply
  35. Ramai yang dah angau gila bayang dengan dia ni.. :)
    samdaddycool recently posted..Contest Cabaran SEO Eyriqazz vs DenaihatiMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Category

Personal

Tags

,